Doręczenie kurierem
- Kwiaciarnia jest czynna w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 21, w soboty od 8 do 21, w niedzielę nieczynne
- Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
- Kwiaciarnia na realizację zamówienia potrzebuje 3 godzin. Przy składaniu zamówienia należy wybrać konkretny przedział czasowy.
- Doręczenie:
- od poniedziałku do piątku : zamówienie złożone i opłacone do godz. 15:00 – realizacja w dniu złożenia zamówienia.
Po 15:00 należy sprawdzić możliwość realizacji w danym dniu telefonicznie pod numerem 756445574 lub e-mailowo: biuro@florand.com.pl - w sobotę: zamówienie złożone i opłacone do soboty do godz. 13 – realizacja w dniu złożenia zamówienia.
Po godzinie 13:00 należy sprawdzić możliwość realizacji telefonicznie 756445574 lub na e-mail biuro@florand.com.pl - w niedzielę: zamówienie złożone i opłacone do soboty do godz. 13 – realizacja w dniu złożenia zamówienia.
Po godzinie 13:00 należy sprawdzić możliwość realizacji telefonicznie 756445574 lub na e-mail biuro@florand.com.pl
- od poniedziałku do piątku : zamówienie złożone i opłacone do godz. 15:00 – realizacja w dniu złożenia zamówienia.
- Na życzenie klienta istnieje możliwość dostawy przesyłki na „wskazaną godzinę” lub na Śluby, Pogrzeby itp. uroczystości. W celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się z Kwiaciarnią pod nr tel 756445574 lub na adres e-mail biuro@florand.com.pl
- Nie realizujemy dostaw w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 24, 25, 26 i 31 grudnia.
- Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy przesyłki. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, należy wypełnić bilecik.
- W celu zapewnienia skuteczności realizacji zamówienia, konieczne jest podanie numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
- Kwiaciarnia – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, forma niespodzianki zostaje zachowana.
- Odbiorca jest zobowiązany pisemnie potwierdzić odbiór przesyłki.
- Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznaje się za zrealizowane.
- Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
- nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
- podanie błędnych danych adresowych odbiorcy przez Klienta.
- Jeżeli odbiorca jest nieobecny pod wskazanym w zamówieniu adresem, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Kwiaciarnię uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.
Odbiór osobisty
- Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w czasie pracy kwiaciarni, czyli w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 21, w soboty od 8 do 21, w niedzielę nieczynne
- Zamówienie złożone i opłacone do godz. 17 może zostać zrealizowane w tym samym dniu. W soboty zamówienie złożone i opłacone do godz. 13 może zostać zrealizowane w tym samym dniu.
- Klient jest informowany drogą mailową oraz poprzez wiadomość SMS, o której godzinie zamówienie będzie gotowe do obioru.
- W przypadku braku odbioru zamówienia w terminie wskazanym w wiadomości e-mail i SMS, kwiaciarnia kontaktuje się telefonicznie z Klientem oraz wysyła powtórną wiadomość o gotowości zamówienia do odbioru.
- W sytuacji braku kontaktu Klienta z Kwiaciarnią w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że Kwiaciarnia podjęła bezskuteczną próbę kontaktu z Klientem.
Polityka zastępowania produktów
Kwiaciarnia dostarcza bukiety zgodnie ze wzorem prezentowanym na zdjęciach na profilu na platformie bukietto.pl.
Zamówienie jest realizowane zgodnie z obowiązującymi zasadami pracy w sieci, a bukiet wykonywany jest przez profesjonalnego florystę.
Kwiaty są produktem szczególnym. Ze względu na sezonowość niektórych gatunków oraz przez wzgląd na indywidualny styl każdego florysty, dostarczane bukiety mogą w minimalnym stopniu odbiegać od wzoru przedstawionego na zdjęciu. Ewentualne zmiany nigdy nie będą przeprowadzone w sposób niekorzystny dla wizualnego odbioru danej kompozycji.
Kwiaciarnia zastrzega sobie możliwość zamiany jednych gatunków kwiatów na inne. Kwiaciarnia proponuje w swojej ofercie bukiety w konkretnej gamie kolorystycznej bez wskazania poszczególnych gatunków kwiatów, co oznacza, iż finalny skład danego bukietu może nieznacznie różnić się od wzoru przedstawionego na zdjęciu, przy jednoczesnym zachowaniu wybranej kolorystyki.